Praktyka w Rimini Krystian Guca Pierwsze wraenia Rimini

• Slides: 9
Download presentation
Praktyka w Rimini Krystian Guca

Pierwsze wrażenia Rimini od razu zaskoczyło nas swoją malowniczością i pięknymi widokami. W hotelu zostaliśmy bardzo dobrze przywitani, obsługa hotelu była dla nas bardzo uprzejma. Mogliśmy spróbować tradycyjnych włoskich dań, a także dowiedzieć się wiele o kulturze Włoch.

Zapoznanie z Rimini Następnego dnia po przyjeździe, zostaliśmy bardzo mile przywitani przez Sistema Turismo. Dowiedzieliśmy się więcej szczegółów o naszym pobycie we Włoszech, a następnie oprowadzono nas po malowniczym Rimini. Przybliżono nam wiele interesujących faktów o najciekawszych miejscach w tym mieście.

Praktyki w zawodzie Moje miejsce praktyk zostało wyznaczone w magazynie logistycznym, gdzie znalazłem się wraz z trzema znajomymi. Pracownicy byli dla nas bardzo uprzejmi, pomagali nam oraz opowiadali o swoim doświadczeniu w pracy logistyka.

Nauka języków Podczas pobytu we Włoszech komunikowaliśmy się głownie z mieszkańcami tego kraju w języku angielskim. Otrzymaliśmy również kilka lekcji podstaw języka włoskiego.

Wycieczka do San Marino Jedną z dwóch naszych wycieczek był wyjazd do San Marino. Jest to malowniczy kraj , z bogatą kulturą i malowniczymi widokami gór. Zostaliśmy oprowadzeni przez panią przewodnik, która opowiedziała nam wiele interesujących faktów na temat tego miejsca.

Wycieczka do Wenecji Naszym drugim wyjazdem była podróż do Wenecji. Mieliśmy okazję trafić na karnawał, z którego to miasto słynie. Mogliśmy podziwiać wspaniałą architekturę, zobaczyć mieszkańców przebranych w bogato zdobione stroje, a dowiedzieć się wielu interesujących faktów od naszej pani przewodnik.

Czas wolny w Rimini Nasz czas wolny spędzaliśmy na zwiedzaniu pięknego Rimini, spacerowaniu po plażach i odwiedzaniu lokalnych restauracji.

Ostateczne wrażenie Wyjechanie na praktyki do Rimini było wspaniałym przeżyciem! Mogliśmy się nauczyć wiele czynności wykonywanych w pracy logistyka, zapoznać się z nową kulturą oraz móc zwiedzać bardzo ciekawe miejsca i poznać ich historię. Będę bardzo dobrze wspominał spędzony tam czas.