Kuinka liityn Zoomtapaamiseen Selkokieliset ohjeet Kuva Papunetin kuvapankki

  • Slides: 9
Download presentation
Kuinka liityn Zoom-tapaamiseen? Selkokieliset ohjeet Kuva: Papunetin kuvapankki, papunet. net, Kuvako Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Kuinka liityn Zoom-tapaamiseen? Selkokieliset ohjeet Kuva: Papunetin kuvapankki, papunet. net, Kuvako Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Ennen tapaamista • Sinä tarvitset: • Tietokoneen • Mikrofonin • Kaiuttimet • Kannettava tietokone

Ennen tapaamista • Sinä tarvitset: • Tietokoneen • Mikrofonin • Kaiuttimet • Kannettava tietokone (eli läppäri) sisältää yleensä oman mikrofonin ja kaiuttimet • Voit käyttää myös omia kuulokkeita, jos niissä on mikrofoni • Tapaaminen pidetään internetin välityksellä. • Huom! Chrome on paras selain Zoom – tapaamisessa. Käytä Chrome selainta. Saat sen itsellesi täältä: https: //www. google. com/intl/fi_fi/chrome/ Kuvat: Papunetin kuvapankki, papunet. net, Sclera Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Klikkaa linkkiä, joka sinulle on lähetetty. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Klikkaa linkkiä, joka sinulle on lähetetty. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

1. 2. 1. Valitse ”Cancel”. 2. Valitse ”join from your browser”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

1. 2. 1. Valitse ”Cancel”. 2. Valitse ”join from your browser”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Valitse ”I Agree”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Valitse ”I Agree”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Kirjoita nimesi. Sen jälkeen valitse ”Join”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Kirjoita nimesi. Sen jälkeen valitse ”Join”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Valitse ensin ”Computer Audio”. Sen jälkeen valitse ”Join Audio by Computer”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Valitse ensin ”Computer Audio”. Sen jälkeen valitse ”Join Audio by Computer”. Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Olet nyt Zoom – tapaamisessa! 2. 1. 3. Ville Nevalainen, KORKO-hanke 1. Valitse valikosta

Olet nyt Zoom – tapaamisessa! 2. 1. 3. Ville Nevalainen, KORKO-hanke 1. Valitse valikosta mikrofoni ja kaiutin, joita sinä käytät. 2. Valitse ”Chat”. Nyt voi keskustella myös kirjoittamalla viestisi. 3. Katso, että tietokoneesi äänet ovat päällä.

Ville Nevalainen, KORKO-hanke

Ville Nevalainen, KORKO-hanke