GRECJA KWIECIEMAJ 2018 Nasze pocztki Jak wiemy nowy

• Slides: 11
Download presentation
GRECJA KWIECIEŃ-MAJ 2018

Nasze początki… Jak wiemy nowy kraj to nowe zwyczaje, tradycje i przede wszystkim nowi ludzie, których z przyjemnością poznaliśmy, a z niektórymi nawet się zaprzyjaźniliśmy. Nie ukrywamy, że w pierwszych dniach towarzyszyło nam przerażenie i delikatny strach , lecz później było tylko lepiej. Dzięki malowniczym krajobrazom i wspaniałym ludziom rozwiały się wszystkie nasze wątpliwości, które towarzyszyły nam na początku…

Zaczynając od początku… 25 kwietnia po zbiórce pod szkołą, po pożegnaniach z najbliższymi wraz z wychowawcą wsiedliśmy do busa i w taki sposób rozpoczęliśmy naszą bardzo długą podróż w stronę przepięknej i długo wyczekiwanej przez nas GRECJI

Nasze pierwsze wrażenie… Gdy tylko dotarliśmy do naszego docelowego miejsca, po wyjściu z busa, wszystkim zaświeciły się oczy z wrażenia. Byliśmy wniebowzięci widokami i krajobrazem jakie dostarczyła nam Leptokaria…miejscowość w której spędziliśmy 3 tygodnie.

Nasze pierwsze spotkanie z rodowitymi grekami Pierwszy raz mogliśmy poznać Greków tuż po naszym przyjeździe, gdyż został zorganizowany dla nas wieczorek grecki z grecką muzyką, tańcami, przekąskami i tamtejszymi zwyczajami i tradycjami.

Początki naszych praktyk Nasze praktyki odbywaliśmy w hotelu POSEIDON PALACE w Leptokarii. Pomagaliśmy kelnerom i kucharzom jednocześnie wiele się ucząc i poznając tajniki greckiej kuchni.

Nasze nowe znajomości… Czas spędzony w kuchni i sali restauracyjnej spędziliśmy z tamtejszą obsługa, z którą koniec końców złapaliśmy bardzo dobry kontakt.

Wycieczki Nasze , , Małe greckie wakacje” nie ograniczały się tylko do praktyk. Pod czujnym okiem naszego pilota zwiedzaliśmy różne zakątki Grecji.

Nie zawsze były to zwykłe wycieczki… W ramach jednej z wycieczek udało się nam

Nie zawsze były to zwykłe wycieczki… W ramach jednej z wycieczek udało się nam przepłynąć statkiem na jedną z wysp Grecji – Skiatos. W czasie rejsu poznaliśmy kapitana, który pozwolił nam stanąć za sterami, ale również resztę ekipy na statku która dbała o pozytywną energię wokół nas.

No i niestety…nadeszła pora powrotu do domu Nikomu z nas nie chciało się wracać, ale nie mieliśmy wyjścia, musieliśmy opuścić te piękne widoki, gorące greckie słońce i wspaniałych ludzi z którymi spędziliśmy trzy tygodnie…ale na pewno jeszcze tam wrócimy.