ERASMUSKA 1 Udaro grunto augal auginimas Nr 2014

• Slides: 18
Download presentation
ERASMUS+KA 1 , , Uždaro grunto augalų auginimas“ Nr. 2014 -1 -LT 01 -KA

ERASMUS+KA 1 , , Uždaro grunto augalų auginimas“ Nr. 2014 -1 -LT 01 -KA 102 -000051 ŠPRC Buitinių paslaugų skyrius mokinė Judita Jasaitė

Mokykloje vyko atranka į stažuotę Norvegijoje, kurioje man su drauge pasiūlė sudalyvauti floristikos mokytoja. Mes apgalvojome ir pasitarusios su savo šeimomis nusprendėme vykti į šia stažuote Norvegijoje. Stažuotė truko dvi savaites.

Iš Šiaulių mes buvome penki dvi mano grupiokės ir dar su dviem žmonėmis susipažinome prieš išvažiuojant tai buvo mergina ir vaikinas, turėjome išsirinkti vadovą, kadangi mes buvome keturios merginos ir vienas vaikinas mes išsirinkome vadovu būti vaikiną. Iš Šiaulių išvykome 4 val. ryte važiavome į Joniškio žemės ūkio mokyklą, iš ten vykome į Ryga važiavome su mokykliniu autobusu. Išviso mūsų buvo 16 mokinių iš trejų miestų Joniškio, Joniškėlio ir Šiaulių. Tai pat mus lydėjo mokytoja Vaida. Iš Rygos skridome į Oslą, o iš Oslo skridome į Forde kur ir buvo mūsų galutinis tikslas. Skridome su dviem lėktuvais.

Nuskridus į Forde oro uostą mus pasitiko , , Mo go" mokyklos buvęs direktorius

Nuskridus į Forde oro uostą mus pasitiko , , Mo go" mokyklos buvęs direktorius dabar pavaduotojas. Jis suorganizavo, kaip mus parsivežti į , , Mo go" mokyklą. Ir buvo už mus atsakingas visa mūsų stažuotės laiką. Kai nuvykome į mokyklą mums aprodė bendrabutį kur mes gyvenome dvi savaites. Kambaryje gyvenome po viena.

Pirma diena mums pristatė pateiktis ir aprodė viska kas buvo susiję su mokykla. Gavome dovanų iš mokyklos pavaduotojo knygą Paskui ėjome apžiūrėti ką veikia mokiniai kur čia mokosi ir kokia čia vieta.

Jie augina daug gyvūnų tai: Kiaulės, žirgai, karvės, avys ir kt. Man labai patiko žirgai, gaila negalėjome pajodinėti ant žirgų, nes jie prijaukinti nuo pat mažens prie vieno žmogaus ir kitų žmonių neprisileidžia. Čia buvo labai graži gamta ir pasakiškai gražus kalnai. Nors ir kartais lijo ar snigo mes nesigailėjome, kad čia atvažiavome, nes vien vaizdai buvo labai gražus.

Visos dvi savaitė mūsų buvo suplanuotos. Savaitės dienomis dirbome, o savaitgalį mums buvo suorganizuotos ekskursijos. Buvome suskirstyti į dvi grupes po 8 žmones. Kiekviena ryta 07: 20 – 08: 00 val. buvo pusryčiai po jų susiruošdavome ir eidavome į Lauką pas mokytoja su kuriuo dirbdavome lauke iki pietų. Tai yra 12 val. Po pietų dirbdavome šiltnamiuose pas kitus mokytojus. Kol mes dirbome lauke kita grupė dirbdavo šiltnamiuose , o kai mes šiltnamiuose jie lauk

Savaitgaliais vykome į parduotuves ir ekskursijas po kitas mokyklas ir įvairias vietas.

Ekskursija į , , Saway" lašišos įmonę: Susipažinome su tradicijomis apie jų tradicinį patiekalą lašišą, dažniausiai lašiša valgoma per didžiąsias šventes.

Ekskursija į Elnių parką: Susipažinome ir apžiūrėjome aplinką kurioje buvo elnių parkas, povai ir kavinė kurioje mus pavaišino savo firminiu elnienos patiekalu.

Ekskursija į braškių ir aviečių plantacijas: Išgirdome kaip reikia auginti šiuos augalus. Prieš eidami į aviečių plantacijas turėjome apsimauti specialius plastikinius maišelius, kad neatneštume lygų avietėms.

Ekskursija į kitą mokyklą kurioje tai pat vertėsi gyvulininkystę : Matėme daug technikos, gyvūnų, augalų ir kt. Papasakojo kaip gaminamos durpės, kaip tręšiami augalai.

Lauke tvėrėme tvorą: Sužinojome, kad pas juos kalti kuolus yra įgudusios moterys kas mums buvo neįprasta, bet teko daryti viska tai yra kalti kuolus, tverti tinklą. Ir sukti vielą prie tvoros.

Šiltnamyje : Sodinome, genėjome, laistėme, dėliojome augalus ir skynėme jų blogus lapus ir kt.

Kelionė buvo labai smagi pamatėme daug gražių gamtos ir šalies vaizdų , susipažinome su naujais žmonėmis, išmokome naujų dalykų ir kt.

Išmokau dirbti šiltnamyje genėti ir sodinti augalus, juos prižiūrėti. Patobulinau savo žinias apie augalus ir pomidorų genėjimą. Sužinojau, kad iš pomidorų stiebeliu kuriuos genime galima užauginti kitą pomidorą, kuris duoda naują derlių.

Jei būtų galimybė važiuoti antra karta tikrai sutikčiau ir kitiems siūlyčiau važiuoti.