Duchonka N vlet 1 de V prv augustov

• Slides: 9
Download presentation
Duchonka Náš výlet

1. deň • V prvý augustový týždeň sa naša rodina aj so starou mamou

1. deň • V prvý augustový týždeň sa naša rodina aj so starou mamou vybrala na dovolenku na Duchonku. Bolo nás šesť a do jedného auta sme sa s batožinou nevošli, tak druhú polovicu osadenstva musel odviezť ujo Peter. Z domu sme vyrazili čosi po pol jedenástej a cestou sme sa zastavili aj pre môjho kamoša Jakuba, a keďže bol horúci deň, v autách bolo horúco na skapanie. • Cestou do nás takmer vrazil akýsi šialenec. Tak veľmi sa ponáhľal, že na križovatke trochu pomačkal plech autu pred sebou. Mal však aj kus šťastia, lebo okrem hmotnej škody sa nikomu nič nestalo. O pol štvrtej sme dorazili do cieľa. Chata bola pekná, slnko svietilo, a tak sme sa rozhodli preskúmať okolie. Prišli sme k jazeru, vošli doň zo strany od kempingu, a verte, či nie, takú plytkú a špinavú vodu plnú bahna som dovtedy nikdy nevidel.

Naša trasa

2. deň • Na druhý deň sme si vodnú nádrž obišli, a z opačnej

2. deň • Na druhý deň sme si vodnú nádrž obišli, a z opačnej strany bola voda o poznanie čistejšia a hlbšia, tak sme sa rozhodli, že sa budeme chodiť kúpavavať tam. Neďaleko stála lákavo vyzerajúca reštaurácia, a keďže bol čas obeda, išli sme sa do nej najesť. • Po výbornom obede korunovanom ovocným pohárom so šľahačkou sme sa rozhodli pokračovať v kúpaní! A vydržali sme až do večera. Najmä preto, že sme si vypožičali krásny vodný bicykel so šmýkačkou do vody. • Predvečerom sme už boli z toľkého slnka unavení a tak sme s radosťou zasadli k televízoru.

3. deň • Aj tretí deň sme si požičali vodný bicykel a v tejto

3. deň • Aj tretí deň sme si požičali vodný bicykel a v tejto tradícii sme pokračovali až do konca dovolenky. Stále bolo pekne a teplo a všade bolo veľmi sucho. Očividne tu už aspoň mesiac nepršalo a nemalo veľký význam ísť do lesa hľadať hríby. S Jakubom sme si začali robiť neďaleko chaty bunker, ale mračno komárov a hlavne ovadov nám naše zálesácke plány sprotivilo.

4. deň • Na štvrtý deň začalo pršať, a nám to padlo celkom vhod,

4. deň • Na štvrtý deň začalo pršať, a nám to padlo celkom vhod, lebo z toľkého slnenia sme už boli unavení. V sklade sme okrem hojdacej siete, kolkov a sekery objavili aj sadu spoločenských hier, a tento deň prebehol svorne pri hraní dámy, kariet a v prestávkach medzi dažďom aj bedmintonu. Nakoniec sme začali pretekať, kto vydrží dlhšie hrať ľavou rukou, a mame a mne sa podarilo odraziť košík tuším deväťdesiatkrát.

5. deň • Ráno sme si urobili výlet do blízkej dedinky na nákup potravín.

5. deň • Ráno sme si urobili výlet do blízkej dedinky na nákup potravín. Mama sa rozhodla prejsť sa po neďalekom náučnom chodníku, ale nám sa nechcelo. Jakuba bolelo koleno a my sme boli solidárni. Večer sme sa rozhodli ugrilovať si klobásky. Nemali sme drevo, ale les bol neďaleko. Pri zbieraní suchých konárov sme zrejme rozdráždili vysmädnuté ovady, ale chutné klobásky nám naše utrpenie zmiernili. Opäť nasledoval turnaj v bedmintone, ktorý sme už tradične zavŕšili pozeraním televízora.

6. Deň • Šiesty deň to na Duchonke začalo ožívať. Chystal sa tam akýsi

6. Deň • Šiesty deň to na Duchonke začalo ožívať. Chystal sa tam akýsi hudobný festival a začali sa tam schádzať ľudia, ktorí sa na tom chystali zarobiť: chatári, kolotočári, predavači občerstvenia, zmrzliny, celý neďaleký kemping sa začal zapĺňať hudobnými nadšencami. Z okolitých chát sa začal ozývať spev a neskôr aj opilecké výkriky. • Mama opäť nevedela obsedieť, a tak sa vybrala na neďalekú zrúcaninu hradu a vrátila sa s ruksakom plným divých a veľmi sladkých hrušiek.

7. deň • Škoda že na dovolenke čas tak rýchlo letí. Balíme a chystáme

7. deň • Škoda že na dovolenke čas tak rýchlo letí. Balíme a chystáme sa na odchod. Ešte naposledy sme si išli zaplávať a po obede sme sa s „našou“ chatou rozlúčili.